پرسشنامه
با تشکر از حضور شما در سایت تحقیقات رفتار مصرف کننده، به اطلاع می رساند که نظر سنجی پایان پذیرفته است.
بسمه تعالی
مشتری گرامی
با احترام
در صورتی که از خدمات بانکداری اینترنتی جهت انجام امور بانکی خود استفاده می کنید،لطفا” پرسشنامه زیر را تکمیل فرمایید.پرسشنامه حاضر جهت جمع آوری داده های مورد نیاز برای تحقیق با عنوان ” بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان سیستم بانکی کشور” در سه بخش طراحی شده است.در بخش اول این پرسشنامه در ارتباط با عقاید شما نسبت به بانکداری اینترنتی،قصد استفاده(ادامه استفاده) شما از بانکداری اینترنتی،در بخش دوم پرسشنامه،به اختصار در مورد مشخصات شخصی شما،سوالاتی مطرح شده و در بخش سوم نیز از شما درخواست می شود تا اگر نظری در مورد پرسشنامه دارید؛در صورت تمایل با ما در میان بگذارید. مدت زمان لازم جهت پاسخگویی به سوالات بخش اول تقریبا” ۱۵ دقیقه و بخش دوم ۲ دقیقه خواهد بود. پاسخهای شما محرمانه بوده و هیچ شخصی به غیر از محققان به آن دسترسی نخواهد داشت.مشارکت شما در جمع آوری داده ها از طریق پرکردن پرسشنامه،کمک بزرگی به ما جهت شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی می کند.پیشاپیش ضمن اعلام مراتب تشکر و قدردانی به خاطر مساعدت و مشارکت شما در انجام این تحقیق،لطفا” انتقادات،پیشنهادات و یا سوالات خود را از طریق ایمیل با ما در میان بگذارید.
مجتبی فروتن دکتر حسین صفرزاده
دانشجوی کارشناسی ارشد استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه
مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی مدیریت بازرگانی گرایش مالی
دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی
h.safarzadeh@kalleh.com mojtaba.foroutan@yahoo.com

دی ۳۰م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۵۸ ب.ظ
ba tashakor babate tarahiye in nazar sanji
mofid bud!
دی ۳۰م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۵۹ ب.ظ
جناب آقای مجتبی فروتن
با سلام
بابت پرسشنا مه ای که با زحمت تنظیم کرده بودید متشکرم
ممنون که از سوالات کاربردی استفاده کرده بودید
دی ۳۰م, ۱۳۸۸ در ۱:۱۵ ب.ظ
موفق باشید
دی ۳۰م, ۱۳۸۸ در ۶:۲۱ ب.ظ
امیدوارم به هدف مورد نظرتون دست یابید .
بهمن ۱م, ۱۳۸۸ در ۹:۲۲ ب.ظ
پرسشنامه خیلی مشکل داره سوالات مشابه زیاد هستن (درسته که در بطن با هم متفاوتند ولی پاسخ دهنده رو گمراه می کنند) همین طور نوع سوالات باید منطبق با گزینه ها باشه! جواب بعضی سوالات بله خیر و تاحدودی و اینها هست ولی بعضی سوالات نظر رو می پرسند. بعلاوه بایستی سوالاتی مطابق با شرایط اینترنت مملکت هم تدوین بشه مثل اینکه “آیا با بستر اینترنت موجود شما علاقه ای به استفاده از خدمات بانکی اینترنتی دارید یا خیر”
دیگه همین :دی
بهمن ۲م, ۱۳۸۸ در ۶:۵۳ ق.ظ
سلام
دوست خوبم آقا مجتبی از پرسشنامه شما بسیار ممنونم . موفق باشید
بهمن ۲م, ۱۳۸۸ در ۶:۲۴ ب.ظ
سوالات همه اش مشابه بود و بعضی لوس
بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۳:۵۳ ق.ظ
با سلام
تعداد زیادی از سئوالات نصفه بود وبطور کامل تایپ نشده بود.بنابراین به سئوالات ناتمام پاسخ ندادم.
موفق باشی
بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۴:۰۶ ق.ظ
همونطور که در نظر یکی از دوستان اشاره شده این پرسشنامه مشکل داره
در ضمن هر کس می تونه پرسشنامه رو چندین بار پر کنه(یعنی هر فرد میتونه ۲ یا ۳ بار پرسشنامه رو پر و ارسال کنه و سیستم هم جلوشو نمیگیره) و این اعتبار تحقیق شمارو دچارمشکل میکنه
بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۵:۰۳ ق.ظ
ممنونم از نظرات شما دوستان،نظرات همگی دوستان مورد بررسی قرار می گیره،
جناب کریمی نکته قابل تاملی را فرموده بودید،اما این مورد با توجه به اینکه IP سیستمها در دیتابیس موجوده قابل بررسی هست،هرچند که مثلا” تکرار یک IP برای دفعات کم مثلا” تا ۴ بار می تونه ناشی از این باشه که چند کاربر از یک سیستم استفاده کرده اند،اما در مواردی که تعداد آی پی های مشابه بالا بره قابل شناسایی هست،ضمنا” باید عرض کنم که خیلی ها همون یکبار هم پرسشنامه رو پر نمی کنند چه برسه به چند بار،شما در قسمت آمار اگر مشاهده کنید تعداد ۷۴ نفر دیروز از پرسشنامه بازدید کردند که فقط نیمی از اونها پرسشنامه رو پر کرده اند،
در هر صورت از نظرت شما ممنونم و منتظر نظرات بعدی شما خواهم بود.
بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۹:۴۳ ق.ظ
تعداد سوال ها یه کم زیاد بود…
امیدوارم نتایج خوبی بدست آورید.
بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۱۶ ق.ظ
من داشتم کاملا پرسشنامه را پاسخ میدادم ولی وقتی به سوالات ۸ و ۱۳ و ۱۵ و غیره برخوردم اولا گیج شدم دوما احساس کردم شخصیتم به بازی گرفته شد شما مساله بانکداری اینترنتی مورد بحثتون بوده یا مساله روان شناسی چشم و هم چشمی چه ربطی داره که من همکارم استفاده میکنه پس منم استفاده کنم یا دوستم استفاده میکنه منم استفاده کنم که بارها و بارها تکرار کردین اصلا موضوع ان برایم فرق کرد فکر کردم شما میخواهید میزان چشم وهم چشمی و سایر حقارتهای روانی را مورد بررسی قرار دهید تا بانکداری ..
بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۳۷ ب.ظ
salam
man ham porseshnamatoono porkardam.
ye soal dashtam………..?man ham mikham az in tarigh prseshenamamo be azmoodaniham befrestam.
chikar bayad bokonam.
alan payan namam gire hamine va chon azmoodaniam ghabele dastresi nistand bayesti besorate internety ejrash konam.
montazere rahnamaitoon hastam.
mamnoon misham aga komakam konid
بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۱:۲۲ ب.ظ
سرکار خانم مورکی@
ممنونم،لطف کردید،در مورد سوالات باید عرض کنم که با توجه به اینکه ما عادت به پر کردن پرسشنامه های خیلی بلند نداریم،تعداد سوالات تا حد ممکن کم شده است.
همکار عزیز بنده@
بنده نه شما را می شناسم و نه اینکه قصد دارم در مورد شما اطلاعاتی به دست آورم،همانطور که متوجه شدید موضوع پذیرش(adoption) موضوعی رفتاری و نگرشی است و سوالات هم برای سنجش نگرش فرد طراحی شده،سوالاتی که در ارتباط با تاثیر همکاران و یا خانواده دیدید،اشاره به گروههای مرجع دارد،من به دلایلی نمی توانم توضیحات بیشتری را در اختیارتان بگذارم،اما اگر مایل بودید از طریق ایمیل با بنده تماس بگیرید تا کمی در مورد مدل و چگونگی سنجش عوامل موثر بر پذیرش خدمتتان مطالبی را ارائه دهم.
در نهایت اگر این پرسشنامه باعث رنجش خاطر شما شده است،از شما عذرخواهی کرده و امیدوارم که از اینجانب دلگیر نشده باشید.
جناب سعید عزیز@
بنده با کمال میل در خدمتتان خواهم بود،لطفا” از طریق میل با بنده در ارتباط باشید؛
بازهم از همه دوستانی که نظر دادند و پرسشنامه را پر کردند؛تشکر می کنم.
بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۵:۴۹ ب.ظ
سلام
مجتبی جان امید وارم موفق باشی
سوالها طرحشون یکم نزدیک به هم بود و باید در موقع پاسخ کمی بیش از حد دقت کرد
بهمن ۴م, ۱۳۸۸ در ۲:۲۳ ب.ظ
سلام
مجتبی جان امیدوارم موفق باشید – بنده به سئوالات پاسخ دادم ولی برخی از آنها برایم عجیب بودند – یا بسیار ساده و غیر مرتبط بوده اند یا علم روانشناسی من در حدی نیست که اونا رو درک کنم .
اگر قالب سایت رو هم به شکلی تغییر بدید که باعث آزردن چشم ها نشه ، بهتر خواهد بود .
ببخشید اگر زیاد انتقاد کردم . دوست دارم همچنان پیشرفت کنید.
پیروز باشید .
بهمن ۵م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۱۶ ق.ظ
مجتبی جان سوالات جواب دادم
ولی یه نظری دارم خیلی از سوالات اضافی هستش و تکراری
بنظرم شما اطلاعات تکراری و غیر مفید رو دارید میگیرید میتونید کیفیت سوالات رو ببرید بالاتر
بهمن ۵م, ۱۳۸۸ در ۸:۴۶ ق.ظ
به نظر من تا ۲۰ سئوال اول کافی بود مابقی سئوالات کاملا تکراری هستند و اطلاع جدیدی حاصل نمی شود.
با تشکر و آرزوی موفقیت
بهمن ۵م, ۱۳۸۸ در ۸:۵۱ ق.ظ
مازیار@
مرسی،لطف کردید،بله حق با شماست،کمی باید دقت کرد.
مهدی@
لطف دارید،بله در ک می کنم چون شما با مدل و متغیرها آشنا نیستید،در نگاه اول غیر مرتبط به نظر می رسند،در ارتباط با قالب هم بله،اینگونه هست، اما از اول به دلایلی دنبال رنگ قرمز بوده ام،گرچه کمی بیننده را آزرده می کند.
xpin@
لطف کردید ،
این نکته ای هست که اکثر پاسخ دهندگان اشاره داشته اند،با توجه به اینکه من تحقیقات مشابه زیادی را که در خارج از کشور انجام شده است،مورد بررسی قرار دادم،در زمینه طراحی پرسشنامه از پرسشنامه ای که برای رفتار برنامه ریزی شده توسط اجزن تهیه شده و همچنین پرسشنامه چند پایان نامه در مالزی و امریکا استفاده کرده ام،جالب است که برای مثال تعداد سوالات پایان نامه ای با عنوان مشابه پایان نامه اینجانب در که مقطع دکترا در سال ۲۰۰۷ نوشته شده است، دارای ۹۶ سوال در بخش تخصصی و ۱۵ سوال جمعیت شناختی است،البته پرسشنامه فیزیکی توزیع شده است،بنده هم با توجه به اینکه ما از پرسشنامه بلند بیزاریم تعداد سنجه ها برای متغیرهای مختلف را ۳ و در برخی سوالات ۲ مورد در نظر گرفته ام،در حالیکه برای مثال در پایان نامه ای که ذکر کردم،تعداد سنجه ها برای هر متغیر تا ۱۰ مورد هم بوده است.
در پایان از تمامی دوستانی که زحمت کشیدند و پرسشنامه را تکمیل کرده اند،تشکر و قدردانی میکنم.ممنونم که وقت گذاشتید و نظرات خود را بیان نمودید.
بهمن ۵م, ۱۳۸۸ در ۹:۴۷ ق.ظ
با سلام
اگر امکان دارد جوابم رابه ایمیلم بفرستید
این پرسشنامه اگر امکان دارد از طریق ایمیل برایم بفرستید
بهمن ۵م, ۱۳۸۸ در ۹:۵۵ ق.ظ
سلام
۱٫ خیلی از پرسش ها اختلاف ناچیزی با یکدیگر دارد . در این گونه موارد بهتر بود از جمله بندی های متفاوت استفاده می کردید تا مخاطب عام احساس نکند این یک بازی با واژه هاست .
۲٫ عبارت ” تمامی فعالیت های بانکی ” در ایران حوزه ی گسترده ای را در بر می گیرد … از واریز و دریافت پول تا چانه زنی ، خواهش و تمنا ، و پرداخت رشوه و معامله با مسئولین بانکی و تطمیع ایشان که مسلما هیچگاه این بخش ارتباطی نمی تواند الکترونیکی شود !
بهمن ۵م, ۱۳۸۸ در ۱:۳۰ ب.ظ
جناب اسلامی@
حتما” نتیجه تحقیق ارسال خواهد شد،سعی خواهم کرد در اولین فرصت خود پرسشنامه نیز ایمیل شود.
جناب فاستوس@
۱- پیشنهاد جالبی است،شاید باید به این مورد هم بیشتر توجه می کردم،بهرحال معمولا” ما تند و سریع می خوانیم و معمولا” واژه های فارسی زیاد به جای یکدیگر به کار می بریم،در حالیکه واژه های انگلیسی دقیقا” معنای یکتایی دارند،
۲-از دیدگاهی حرف شما مورد قبول است،اما همانطور که در جریان هستید،در خارج از کشور بانکهای صد در صد اینترنتی(مجازی) مشغول فعالیت هستند که علاوه بر خدمات مرسوم بانکی ،حتی خدمات بیمه ای نیز ارائه می کنند،اما به قول شما در مورد ایران موضوع کمی فرق می کند.
ممنونم از وقتی که برای پر کردن پرسشنامه و اظهار نظر گذاشتید،
موفق و پیروز باشید.
بهمن ۵م, ۱۳۸۸ در ۴:۴۱ ب.ظ
باسلام
تاثیر بانکداری اینترنتی بر درآمد ملی، کاهش ترافیک، کاهش آلودگی، صرفه جوئی کاغذ و تاثیر بر محیط زیست و … قابل تامل است.
بهمن ۵م, ۱۳۸۸ در ۵:۲۹ ب.ظ
سوالا خیلی مسخره بود، بنظر میاد رفع تکلیفی فقط میخواستید ۴۰ تا سوال جور کنید. ما که جواب دادیم ولی خداییش از آبکی ترین پرسشنامه هایی بود که تا حالا پر کردم. البته جسارتا عرض کردما
بهمن ۶م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۴۲ ب.ظ
سئوالها تکرار شده است. البته باید سئوالها به نحوی باشد که همه به هم مربوط باشند تا ما بدانیم نظرات دیگران چیست و میزان صداقت در جواب آنها چقدر است. بعضی سئوالها معنی ندارد.
بهمن ۶م, ۱۳۸۸ در ۱:۳۷ ب.ظ
سلام
من کارمند بانک و از علاقه مندان و یکی از مروجین بانکداری اینترنتی و اصولا خرید اینترنتی و مانند آن هستم.
نظرات دوستان و پاسخهای شما را خواندم .دوست دارم بیشتر باهم گپ و گفت داشته باشیم . به نظرم سوالات یا خیلی مبتدیانه طرح شده است یا اینکه بر اساس قواعدی طرح شده که من از آن بی اطلاعم.امیدوارم کمی بیشتر بتوانبم باهم گفتگویی داشته باشیم.
با تشکر سیدحسین طاهری-بانک صادرات ایران
بهمن ۶م, ۱۳۸۸ در ۳:۰۵ ب.ظ
سواات تکراری بود. و برام قابل درک نبود چه نتیجه ای از این سوالات میخواهید بگیرید؟
بهمن ۶م, ۱۳۸۸ در ۶:۳۹ ب.ظ
جناب امید@
با شما موافقم،
جناب ابراهیم@
نظر شما برای اینجانب محترم است،شاید چون شما مدل تحقیق رو نمی بینید،پرسشنامه اینگونه در نظر شما نقش بسته است.
سرکار خانم آناهیتا@
با شما موافقم،به هر حال سوالات بعضا” در یک کلمه خاص با هم تفاوت دارند،اما همین تفاوت تمیز دهنده نظرات فرد است.
جناب طاهری@
از اظهار نظر شما ممنونم،همانطور که در پیامهای قبلی عرض کردم،پرسشنامه بر اساس چند پرسشنامه پایان نامه های ارشد و دکترا که موضوعشان نزدیک به موضوع پایان نامه بنده بود،طراحی و پیش آزمون شده است.در صورتی که تمایل دارید،از طریق ایمیل با بنده تماس داشته باشید و در صورت لزوم شماره تلفن خود را ارسال کنید تا در خدمت شما باشم.خوشحالم که همکار بانکی اینجانب علاقمند به بحث بانکداری الکترونیک و نوین است.
جناب یاسر جلالت@
با کمی دقت متوجه تفاوت سوالات خواهید شد،با این وجود سعی خواهم کرد تا کمی در مورد پذیرش و تئوریهای رایج به صورت کلی،مطالبی را منتشر نمایم.
از توجه همگی شما دوستان عزیز ممنونم؛
بهمن ۷م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۱۳ ب.ظ
سلام. از کلوب متولدین ۶۰ اومدم. امیدوارم کمکی کرده باشم. چون خودم در این مواقع خیلی به کمک بقیه احتیاج دارم درکتون کردم و سریع اومدم. امیدوارم موفق باشین
خدانگهدار
بهمن ۷م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۴۱ ب.ظ
سلام
از روشی جالبی که استفاده کردی و پرسشنامه هات رو پر می کنی بسیار خوشحال شده ام .
موفق باشی
بهمن ۸م, ۱۳۸۸ در ۹:۲۸ ب.ظ
با سلام
به نظرم سوال های خیلی بهتری برای این نظر سنجی قابل طرح بوده است و خیلی از سوال های حاضر کاملاً بی منطق و بی معنا بوده برای این کار …
با این حال ؛ موفق و پیروز باشید
بهمن ۹م, ۱۳۸۸ در ۱۱:۲۴ ق.ظ
خدمات بانکداری اینترنتی امنیت کافی و لازم را ندارد وهمچنین سوالات پرسشنامه اغلب مشابه بودند.
بهمن ۹م, ۱۳۸۸ در ۷:۰۵ ب.ظ
برای شروع کار خوبی بود ولی برای این که تخصصی تر بشه حتما سوالات بهتر رو انتخاب کنید تا نتیجه بهتری حاصل بشه
موفق باشید
بهمن ۹م, ۱۳۸۸ در ۹:۵۵ ب.ظ
سلام .خسته نباشید. من کارمند بانکم و دوست دارم از نتیجه تحقیقتون باخبر شم.خیلی عجیب بود.تست روانشناسی بود؟
استفاده از خدمات اینترنتی به زمان و موقعیت و نوع شغل افراد بیشتر بستگی داره. یه مسئله با این همه تازگی ……سوالاتون برام جای سوال داشت؟؟؟؟؟؟
موفق باشید.;
بهمن ۹م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۰۶ ب.ظ
همکار گرامی
منم فکر می کنم سوالات مشابه زیاد بود.اما احتمالا اطلاعات بنده در این زمینه به حد کافی نیست.
در زمینه رضایت مشتری سوالاتی در خصوص رضایتمندی مشتری پس از استفاده از خدمات اینترنتی بانک هم میتونه مفید باشه که از نظر من در این پرسشنامه بهش کمتر پرداخته شده.
در کل برای تلاش ارزندتون تشکر وخسته نباشید عرض می کنم.
امیدوارم در تمام مراحل پروژه موفق باشید.
بهمن ۱۰م, ۱۳۸۸ در ۹:۳۸ ق.ظ
من و تمامی همکارانم از بانک داری انترنتی استفاده میکنیم ولی بدلیل ضعف در اینترنت و همچنین در سرعت تمیتوان به آن زیاد عتماد کرد
بهمن ۱۰م, ۱۳۸۸ در ۸:۰۸ ب.ظ
با سلام ، کار جالبی رو شروع کردید و ان شاا… به نتیجه هم می رسید اما به نظر من سوالاتتون هوشمندانه طراحی نشدن و از روی پاسخ ها نمی شه به الگوی رفتاری پی برد ! برای فردی مثل من که از انواع مختلف بانکداری الکترونیک ( اینترنت و اس ام اس و موبایل بانکینگ ) خیلی استفاده می کنم انتخاب گزینه ی مناسب خیلی دشوار بود! برخی گزینه ها و سوالات مفهوم خیلی کلی رو در بر دارن و همدیگه رو پوشش می دن! مثلا وجود گزینه ممتنع توی اکثر سوالات گیج کننده بود و انتخاب جواب رو سخت می کرد ! در هر صورت آرزوی موفقیت برای شما دارم
بهمن ۱۰م, ۱۳۸۸ در ۹:۱۸ ب.ظ
salam va arze adab
doste aziz va gerami zemn khaste nabashid bekhater pjohesh va kasb alm . omid varam ba por nakardan porsesh name betonam komaketon kardebasham va tavajohe shomaro jalb konam ke motasefane porsesh nametan khaili moshkel dare va ahtemalan gabel astefade nabashen va dr marahel tajzie va tahlil va nataiejetan ba moshkel faravani robrokhahid shod , man ham mesle shoma dr bare E BANKING alage mand mibasham , ama atebar va ravi tsolatetan ra chegone bedast avarde id va farziat va soalate tahgigetan chegone soalate porseshnametan ra taid mikond .
bishtar benazar mirese ke in solato az paian namehai kharej az keshvar jamavari va tarjome kardid , pas solate shom estandardshode nistand va dr marahel badi karetan ba moshkel bar khord khahid kard
tosie mikonam ka jedan tajdid naz konid va barai be oain resondane kareton ajale nakonid
movafag va piroz bashid
بهمن ۱۰م, ۱۳۸۸ در ۹:۵۳ ب.ظ
با سلام خدمت شما
پرسشنامه خوبی بود . سوال ها کمی شبیه به هم بودن .
امیدوارم که خدمات اینترنت بانکها کمکان بهتر ، پشرفته تر ، خطای کمتر ، سرعتر بیشتر باشند .
بهمن ۱۰م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۰۳ ب.ظ
سلام.
خسته نباشید
به نظرم یواش یواش استفاده از این روش داره در قشر جوان جا میوفته ولی هنوز مشکلاتی مثل نبود بستر مناسب اینترنت یا استفاده از دستگاه های رمز نگاری برای استفاذه از این خدمات که باید حتما” ازش استفاده کرد (مثل بانک صادرات) یکم کارو سخت میکنه.
بهمن ۱۰م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۴۰ ب.ظ
با سلام
بد نبود مخاطب شما هم دانشجویان می بودند
در ضمن سوالات خسته کننده و بی دقت طراحی شدند و گویا فقط به بررسی نظر سنجی خود فکر کرده اید نه کسی که باید سوالات را جواب دهد.
امیدوارم نتیجه تحقیقتان موثر باشد
بهمن ۱۱م, ۱۳۸۸ در ۸:۳۳ ق.ظ
سلام به نظر من سوالها تا حدودی مشابه بود. موفق و پیروز باشید.
بهمن ۱۱م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۳۴ ب.ظ
خانم راحله@
ممنونم از اینکه بنده رو درک کردید،امیدوارم موفق باشید.
یاور نجاریان@
دوست عزیزم در محضر شما که واردتر از بنده به این مسائل هستید(دانشجوی کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات شهید بهشتی) در حال درس پس دادن هستم،
آقای بهروز@
از نظر شما ممنونم،
آقای محمد@
ممنونم از اظهار نظرتون،موفق باشید.
آقای رسول@
با شما موافقم،موفق باشید.
خانم مهسا@
حتما” نتیجه تحقیق به ایمیل شما ارسال خواهد شد،ضمنا” نظریه های پذیرش بر اساس تئوریهای مبتنی بر قصد طراحی شده اند که جنبه های نگرشی دارند که البته همانطور که فرمودید اطرافیان نیز در نگرش فرد سبت به موضوعی خاص تاثیرگذارند.در صورتی که سوالی دارید،از طریق ایمیل مطرح بفرمایید،با تشکر از وقتی که صرف کردید.
خانم آزاده@
با توجه به اینکه مدل،متغیرها و تئوریهای مورد استفاده در این تحقیق را توضیح نداده ام،به شما حق می دهم،رضایتمندی از خدمات بانکداری اینترنتی می تواند موضوع تحقیقات و پایان نامه های بعدی باشد،بنده نیز برای شما آرزوی موفقیت می کنم.
آقای علی@
در ارتباط با بحث اعتماد نیز کارهای تحقیقاتی چه در خارج و چه در داخل کشور انجام شده است،هرچند که بحث اعتماد ناشی از نگرش فرد نیز می باشد.ممنونم که نظر دادید.
آقای جواد هدایتی@
ممنونم،انتقاد شما را می پذیرم،این پرسشنامه بر اساس مقاله ای با عنوان “تهیه پرسشنامه تئوری رفتار برنامه ریزی شده” نوشته اجزن در سال ۲۰۰۲ و همچنین ۳ پرسشنامه از ۳ پایان نامه کارشناسی ارشد در خارج از کشور،طراحی شده است.بنابراین ممکن است که در طراحی سوالات مشکلاتی موجود باشد.در هر صورت از شما نیز تشکر می کنم و برایتان آرزوی موفقیت دارم.
آقای نوید@
نظر شما برای بنده محترم هست،به هر حال دوست دارم اگر می توانید نشانه های دقیقی برای نظرتو ارائه کنید،بهر حال مشکلاتی وجود دارد،اما مطمئن باشید که پیش آزمون انجام شده و نظر چند تن از کارشناسان بانکی نیز اخذ شده است،در مورد تکمیل نکردن پرسشنامه هم اصلا” اجباری به پر کردن نیست و اگر فکر می کنید که با پر نکردن پرسشنامه به بنده کمک کرده اید،از شما ممنوم،تقریبا” سه چهارم بازدید کنندگان از پرسشنامه ،پرسشنامه را تکمیل نکرده اند و دلیل خود را نیز ابراز نکرده اند،از شما ممنونم که دلایل خود را با اینجانب در میان گذاشتید،امیدوارم موفق باشید.
آقای میثم@
ممنونم که وقت گذاشتید و علاوه بر پر کردن پرسشنامه،نظر هم دادید،موفق باشید.
آقای مسعود@
با شما موافقم،البته عوامل تسهیل کننده در این پرسشنامه وجود دارد.از شما هم تشکر می کنم.
آقای معین@
نظر شما را متوجه نشدم؟یعنی جامعه آماری را محدود به دانشجویان می کردیم؟
در ارتباط با طراحی سوالات شاید این گونه باشد که به پاسخ دهندگان توجهی نکردیم،هرچند که پیش آزمون صورت گرفته و نظر چند تن از کارشناسان بانکی نیز اخذ شده است.
خانم مریم@
حق با شماست،موفق باشید.
بهمن ۱۱م, ۱۳۸۸ در ۳:۰۳ ب.ظ
بهتر بود سوالاتی هم ذر زمینه آموزش مطرح می کردید.با آرزوی موفقیت روز افزون.
بهمن ۱۱م, ۱۳۸۸ در ۳:۱۷ ب.ظ
سلام جناب آقای فروتن عزیز
بنده هم به نوبه خودم تا جایی که می تونستم پرسشنامه رو پر کردم …
فقط سئوالات خیلی خبلی به هم نزدیک بودن …
در نهایت آرزوی پیروزی و کامیابی را برای شما دارم
دوستار شما
بهمن ۱۱م, ۱۳۸۸ در ۸:۵۸ ب.ظ
سلام
یه ذره شبیه پرسشنامه بانک سامان بود!!! فکر نکنم دقیقاًاًاً همون باشه:D
بهمن ۱۲م, ۱۳۸۸ در ۸:۲۵ ق.ظ
سوالات تکراری زیاد داشت .
بهمن ۱۲م, ۱۳۸۸ در ۸:۳۰ ق.ظ
درود
با سپاس از زحمات شما جوانان عزیز
اگر چه کمی دیر به فکر افتاده ایم ، اما امیدوارم این تحقیق بابی باشد برای این که بتوانیم ، یاد بگیریم ، که قبل از ورود هر تکنولوژی فرهنگ و راههای آموزش بهتر و آسانتر را برای عموم مردم فراهم نماییم
بهمن ۱۲م, ۱۳۸۸ در ۸:۳۶ ق.ظ
من هم تایید می کنم که نزدیک بودن معنایی برخی از پرسشها کاربر را گیج می کند!
بهمن ۱۲م, ۱۳۸۸ در ۹:۱۴ ق.ظ
سلام بنظزم بعضی سوالات مشابه بود. با تشکر
بهمن ۱۲م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۵۵ ب.ظ
به نظر می رسه روی سوالات باید بیشتر کار بشه .
یه کم غیر حرفه ای است
بهمن ۱۲م, ۱۳۸۸ در ۱:۱۹ ب.ظ
در زمینه اطلاع رسانی این موضوع سوالی نپرسیدید و همچنین در خصوص امنیت این روش
بهمن ۱۲م, ۱۳۸۸ در ۱:۳۰ ب.ظ
سلام
خیلی کار خوبی هست.ولی سوالات یه کم تکراری و دوپهلو بود.
با تشکر فراوان
بهمن ۱۲م, ۱۳۸۸ در ۴:۴۵ ب.ظ
جناب فروتن
برای شما آرزوی موفقیت دارم ولی به نظر من بررسی مسئله دسترسی اقشارجامعه به حداقل امکانات اینترنتی یک مسئله ایست که قبل از سیستم بانکداری اینترنتی باید به آن پرداخت .
بهمن ۱۲م, ۱۳۸۸ در ۶:۲۱ ب.ظ
خانم نسیبه@
عوامل موثر بر پذیرش عوامل نگرشی هستند،شاید منظور شما از آموزش وجود راهنما برای استفاده از این نوع خدمات از قبیل حضور فرد و یا دستورالعمل آنلاین و یا غیر آنلاین برای استفاده باشد،که این امر در نظر گرفته شده است،
آقای behzad-omc+ardabil@
از شما ممنونم،
جناب آقای امیر@
پرسشنامه بانک سامان در چه سالی؟اگر طی یکی دو سال اخیر بوده است که بنده خبر ندارم(و اگر جدید باشد بعید هم نیست که از مدلی که در این تحقیق استفاده می شود،با تغییرات اندکی در تحقیق مذکور هم استفاده شده باشد)اما اگر مربوط به سال ۸۳ و ۸۴ باشد که بنده از مقاله آن که از مدل پذیرش تکنولوژی دیویس استفاده شده است،در ادبیات نظری استفاده کرده ام،مدل پایه ای مورد استفاده در این تحقیق تئوری تجزیه شده رفتار برنامه ریزی شده تیلور و تاد هست که در تجزیه عواملی به آن افزوده شده است.در هر صورت موفق باشید.
آقای مهدی@
با شما تا حدودی موافقم
آقای منصور@
بحث آموزش قبل از ورود تکنولوژی بحثی مستقل از بحث این تحقیق است؛که تحقیق جداگانه ای را طلب می کند.
جناب محمد بهشتی@آقای علیرضا@آقای دهقانی@
تا حدودی با شما موافقم.
آقای امیر@
زمانی که پذیرش انجام شده است،حتما” آگاهی (awareness) وجود داشته است و الا پذیرش صورت نمی گرفت،در خصوص امنیت نیز باید عرض کنم که این امر نیز نگرشی است و با سنجش امنیت بانکداری اینترنتی متفاوت.
جناب هدایت@
ممنونم.
آقای حسین@
این امر در سوالات مورد توجه قرار گرفته است،عامل مورد بررسی شرایط تسهیل کننده می باشد.
از همه دوستانی که برای کمک به انجام این تحقیق نظر داده اند؛تشکر می کنم.
بهمن ۱۲م, ۱۳۸۸ در ۷:۲۶ ب.ظ
یکی از معایب اینه که اطلاعات شخصی رو بانک میده دست همه همین ایمیل من که به شما داده که نباید این کار رو بکنه
بهمن ۱۲م, ۱۳۸۸ در ۹:۳۳ ب.ظ
آقای محمد@
هیچ بانکی حتی بانکی که در آن مشغول به کارم،از بنده حمایت نکرده اند،چه رسد به اینکه ایمیل شما را به من بدهند که بنده برای شما ایمیل ارسال کنم،بانک حتی حاضر نمی شود به خاطر برخی مسائل حقوقی لینک این سایت را در وب سایت خودش بگذارد،باید خدمت شما و باقی دوستان عرض کنم؛این پایان نامه یک کار شخصی بوده و به سفارش هیچ بانک و سازمان دولتی و خصوصی انجام نمی شود،هیچ گونه حمایتی هم از بنده صورت نگرفته است،بنابراین ادعای شما بی مورد است،موفق باشید.
بهمن ۱۲م, ۱۳۸۸ در ۹:۳۵ ب.ظ
براتون آرزوی توفیق دارم.
ضمن پر کردن پرسشنامه سؤالاتی در ذهنم بوجود آمد اما در ادامه دیدم از طرف دوستان قبلا مطرح شده و پاسخ داده شده. لذا به تکرار مکررات نمی پردازم
بهمن ۱۳م, ۱۳۸۸ در ۲:۳۴ ب.ظ
با سلام
نظر سنجی شما تنها از میان کسانی است که از اینترنت استفاده می کنند .
تعداد سوالات بسیار زیاد است و از حد حوصله خارج .
با امید موفقیت
بهمن ۱۳م, ۱۳۸۸ در ۴:۰۲ ب.ظ
با سلام
متاسفانه در پرسشنامه ها به ایرادهای وارد به این سیستم بانکداری توجه کافی نشده بود و ایرادها صرفا از دیدگاه طراح پرسشنامه مطرح شده بود.
امیدوارم که نتایج این تحقیق در فرآیندها و راهبردهای بانکداری الکترونیک موثر باشه.
بهمن ۱۳م, ۱۳۸۸ در ۴:۵۰ ب.ظ
با سلام
خیلی از سئوالات را می توان در هم ادغام کرد ضمن اینکه می توانستید برخی سئوالات در مورد ایرادات وارد بر سیستم بانکداری اینترنتی نیز مطرح کنید همچنین اگر برای برخی سئوالات کادری جهت پاسخ های تشریحی در نظر می گرفتید پرسشنامه شما کامل تر مشد در کل خوب بود موفق باشید
بهمن ۱۳م, ۱۳۸۸ در ۶:۱۳ ب.ظ
Good Luck
بهمن ۱۳م, ۱۳۸۸ در ۸:۴۶ ب.ظ
عزیز زحمتکش من با تشکر از جدیت و زحمات شما با کما ل میل بلافاصله بعد از دریافت ای میل شما به سایت مراجعه و پرسشنامه را پر کردم ولی چند نکته که به فکر من می رسه :
۱ -اینکه بانکها خودشان چقدر تمایل به اینکار دارند
۲ – بستر خدمات اینترنتی در ایران چقدر آماده کارهای اینترنتی است با توجه به اینکه بنده هم سایت و هم وب لاگ دارم واقعا اینترنت ایران کشککی و پیش پا افتاده است در مقایسه مثلا با کشوری مثل ایتا لیا که بنده مدتی در آنجا زندگی و کار کرده ام شما با اینترنت معمولی dial up چقدر طول می کشد تا پیش افتاده ترین کار بانکیتان را انجام دهید و خیلی وقتها از خیرش می گذرید.
۳ – انسان احساس می کند که نه بانک به سیستم اعتماد دارد و نه به مشتری و خود مشتری هم احساس ناامنی می کند
۴ – با تمام این حرفها خودم شدیدا موافق بانکداری و سایر خدمات اینترنتی هستم و امیدوارم سایر خدمات هم راه بیفتد وهم پیشرفت کند
۵ – امیدوارم همیشه موفق باشی هر چند که فکر می کنم پرسشنامه ات که با زحمت فراوان تهیه شده و اینترنتی شده اشکالات مهمی هم دارد
با تشکر – دکتر غلامرضا ابری
بهمن ۱۴م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۵۹ ق.ظ
بهتر بود در سوالات خود جایی هم برای نظر سنجی در مورد سرعت اینترنت در ایران می گذاشتید این مسئله در بانکداری اینترنتی بسیار مهم است
بهمن ۱۴م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۵۷ ق.ظ
من فقط در مورد بانکداری ایده آل جواب دادم اما در حال حاظر بانکداری اینترنتی ما زیاد جالب توجه نیست البته کاربری نسبتا آسان بانک ملت نسبت به بقیه کمی بهتره . موفق باشید
بهمن ۱۵م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۴۲ ب.ظ
تبریک می گم بابت انتخاب در نحوه جمع آوری اطلاعات .تعداد سوالات کمی زیاد و شبیه به هم بود .موفق باشید .
بهمن ۱۶م, ۱۳۸۸ در ۲:۱۵ ب.ظ
می دونم که زحمت زیادی کشیدید و کلا تا موقع دفاع پایان نامه خیلی باید تلاش کنید
موفق باشید
بهمن ۱۷م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۳۹ ب.ظ
omodvaram movafagh bashed kheli jaleb bodesh
بهمن ۱۷م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۳۵ ب.ظ
باتشکر از شما انشااله برای پیشرفت و آگاهی عموم مردم جامعه تدوام داشته باشد
بهمن ۲۱م, ۱۳۸۸ در ۱:۰۶ ب.ظ
سلام آقا مجتبی مرسی از پرسش نامه ات دست گلت درد نکنه
بهمن ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۴:۳۶ ب.ظ
سلام
در راستای اهداف بلند مدت ما هم در کنارت هستیم .
فروردین ۱۰م, ۱۳۸۹ در ۹:۳۴ ب.ظ
موفق باشید
تیر ۳م, ۱۳۸۹ در ۴:۲۰ ق.ظ
خانم راحله@ممنونم از اینکه بنده رو درک کردید،امیدوارم موفق باشید.یاور نجاریان@دوست عزیزم در محضر شما که واردتر از بنده به این مسائل هستید(دانشجوی کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات شهید بهشتی) در حال درس پس دادن هستم،آقای بهروز@از نظر شما ممنونم،آقای محمد@ممنونم از اظهار نظرتون،موفق باشید.آقای رسول@با شما موافقم،موفق باشید.خانم مهسا@حتما” نتیجه تحقیق به ایمیل شما ارسال خواهد شد،ضمنا” نظریه های پذیرش بر اساس تئوریهای مبتنی بر قصد طراحی شده اند که جنبه های نگرشی دارند که البته همانطور که فرمودید اطرافیان نیز در نگرش فرد سبت به موضوعی خاص تاثیرگذارند.در صورتی که سوالی دارید،از طریق ایمیل مطرح بفرمایید،با تشکر از وقتی که صرف کردید.خانم آزاده@با توجه به اینکه مدل،متغیرها و تئوریهای مورد استفاده در این تحقیق را توضیح نداده ام،به شما حق می دهم،رضایتمندی از خدمات بانکداری اینترنتی می تواند موضوع تحقیقات و پایان نامه های بعدی باشد،بنده نیز برای شما آرزوی موفقیت می کنم.آقای علی@در ارتباط با بحث اعتماد نیز کارهای تحقیقاتی چه در خارج و چه در داخل کشور انجام شده است،هرچند که بحث اعتماد ناشی از نگرش فرد نیز می باشد.ممنونم که نظر دادید. آقای جواد هدایتی@ممنونم،انتقاد شما را می پذیرم،این پرسشنامه بر اساس مقاله ای با عنوان “تهیه پرسشنامه تئوری رفتار برنامه ریزی شده” نوشته اجزن در سال ۲۰۰۲ و همچنین ۳ پرسشنامه از ۳ پایان نامه کارشناسی ارشد در خارج از کشور،طراحی شده است.بنابراین ممکن است که در طراحی سوالات مشکلاتی موجود باشد.در هر صورت از شما نیز تشکر می کنم و برایتان آرزوی موفقیت دارم.آقای نوید@نظر شما برای بنده محترم هست،به هر حال دوست دارم اگر می توانید نشانه های دقیقی برای نظرتو ارائه کنید،بهر حال مشکلاتی وجود دارد،اما مطمئن باشید که پیش آزمون انجام شده و نظر چند تن از کارشناسان بانکی نیز اخذ شده است،در مورد تکمیل نکردن پرسشنامه هم اصلا” اجباری به پر کردن نیست و اگر فکر می کنید که با پر نکردن پرسشنامه به بنده کمک کرده اید،از شما ممنوم،تقریبا” سه چهارم بازدید کنندگان از پرسشنامه ،پرسشنامه را تکمیل نکرده اند و دلیل خود را نیز ابراز نکرده اند،از شما ممنونم که دلایل خود را با اینجانب در میان گذاشتید،امیدوارم موفق باشید.آقای میثم@ممنونم که وقت گذاشتید و علاوه بر پر کردن پرسشنامه،نظر هم دادید،موفق باشید.آقای مسعود@با شما موافقم،البته عوامل تسهیل کننده در این پرسشنامه وجود دارد.از شما هم تشکر می کنم.آقای معین@نظر شما را متوجه نشدم؟یعنی جامعه آماری را محدود به دانشجویان می کردیم؟در ارتباط با طراحی سوالات شاید این گونه باشد که به پاسخ دهندگان توجهی نکردیم،هرچند که پیش آزمون صورت گرفته و نظر چند تن از کارشناسان بانکی نیز اخذ شده است.خانم مریم@حق با شماست،موفق باشید.
+۱